Wat gaat Camiel allemaal bouwen?

Vanavond in de onvolprezen talkshow van komisch duo Pauw en Witteman te gast minister van verkeer en tevens symphatiek vertegenwoordiger van Limburg: Camiel Eurlings. De man gaat vanavond (uurtje of 11) uit de doeken waar hij allemaal geld tegenaan gaat smijten om die economie een beetje draaiende te houden. Ik denk meer asfalt, veel bruggen, een snelle trein richting het noorden en misschien nog wel weer wat uitbreiding van Schiphol. Kijken, vanavond een uurtje of 11 naar Pauw&Witteman op Nederland1.

Lees ook:Goed dat ze er zitten: Pauw en Witteman in Uruzgan
Lees ook:Agnes Kant over haar vuurdoop
Lees ook:Afaltman Eurlings tekent zijn Randstadplan
Lees ook:Verdonk lonkt naar Onderwijs
Lees ook:Kamer naar Brussel voor EU-gesprekken

3 reacties op “Wat gaat Camiel allemaal bouwen?

  1. Lazmanz

    Ach, die malle Eurlings toch! Laatste wapenfeit: onderzoek naar ‘t feit dat er meer op de snelweg dan in de bebouwde kom wordt gecontroleerd op snelheid. Van identiek kaliber als al zijn eerdere aankondigingen. Véél geschreeuw, weinig wol,afgezien van zijn -eveneens wollige- praatjes: een breedsprakige Limbo zonder merkbare inhoud van enige betekenis. Hij praat echter wél zoals hij is, maar helaas niet in fatsoenlijk Nederlands! Hup! Naar de Antillen met ‘m: hij heeft er nèt op tijd al een huis gekocht! En NOOIT meer iets zeggen a.u.b.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Camiel

    Beste Camiel,

    Ik hoor vertellen dat de kilometerheffing toch zo geweldig goedkoop gaat worden als je niet teveel kilometers maakt. Leuk te horen!

    Alleen die domme opmerking erachteraan: weet je wel hoeveel goedkoper de aanschaf van een nieuwe auto gaat worden? Wat een steek onder de gordel, walgelijk!

    Je hebt waarschijnlijk nooit begrepen dat een nieuwe auto voor het gewone volk gewoon niet weggelegd is. Ik heb nog nooit een nieuwe auto gekocht! Ik heb wel 25 jaar mijn rijbewijs en altijd gereden.

      /   Beantwoorden  / 
  3. Gert Jan

    Beste meneer Eurlings,
    Kunt u mij uitleggen wat er nog overblijft van alle initiatieven om het gebruik van milieuvriendelijke en zuinige auto’s aan te moedigen?
    Deze zijn nu goedkoop en worden straks een stuk duurder. BPM is er toch al niet op deze auto’s, wegenbelasting niet of nauwelijks.
    Door de kilometerheffing wordt autorijden met een milieuvriendelijke auto dus ineens veel duurder, terwijl het voor grote en dure auto’s ineens een stuk goedkoper wordt.
    Zo op het eerste gezicht een niet echt doordachte maatregel en dat ondanks vele jaren ‘overleg’?

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.